×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرخط اخبار

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۲ آذر - ۱۳۹۷  
true
false

شرکت حقوقی هاگنز برمن که به نمایندگی از شاکیان خود «کیم آهرن»، «نیکولاس فرنزل» و «جاستین ایوانز» این شکایت را علیه اپل پیگیری می‌کند؛ اظهار داشته است که اپل در زمینه‌ی استفاده از فیلتر در دریچه‌ی کامپیوتر‌ها کم کاری کرده. این شرکت از سال ۲۰۱۳ به دنبال جمع آوری شاکیان بیشتر علیه اپل بوده است.

کامپیوتر‌های آسیب دیده عموما دارای نقاط سیاه یا تیره در نمایشگر خود هستند یا به خاطر تاثیر گرد و غبار روی برد‌های داخلی کامپیوترشان با کاهش سرعت چشمگیری مواجه شده‌اند. در این شکایت همچنین اعلام شده که کاربران برای حل مشکلات کامپیوتر‌های خود مجبور به تعویض نمایشگر می‌شدند و باید ۶۵۰ دلار برای تعویض آن هزینه می‌کردند. در حالی که هزینه‌ی تعمیر این نمایشگر‌ها می‌ توانست به مراتب پایین‌ تر باشد.

آهرن که خریدار یک آی مک ۲۷ اینچی است گفته که پس از نه ماه شاهد وجود لکه‌های تیره روی نمایشگر بوده و از طریق گوگل متوجه شده که افراد زیادی با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند. پشتیبانی اپل قادر به کمک رسانی نبود و فراگیر بودن این مشکل را تکذیب می‌کرد.

ایوانز سه بار نمایشگر آی مک خود را تعویض کرده که دو مرتبه این کار را با هزینه‌ی شخصی انجام داده و همچنین ۹۰۰ دلار دیگر نیز برای تعویض برد به کار رفته در کامپیوتر خود خرج کرده است چرا که به مرور زمان به شدت داغ می‌کرد و سرعتش پایین می‌آمد.

این پرونده در دست دادگاه ایالتی آمریکا در شمال کالیفرنیا شهر سن خوزه در جریان است. وکیل شاکیان خواستار توقف «عملکرد ناعادلانه‌ی شرکت اپل» و همچنین پرداخت خسارات وارده به شاکیان شده است.

true
برچسب ها : ,
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false